Blue Dot Solutions na MSPO

Spółka Blue Dot Solutions w tym roku po raz pierwszy uczestniczy w Międzynarodowym Salonie Przemysłu Obronnego (MSPO) w Kielcach.

Blue Dot Solutions, jako jeden z trzynastu startupów, został zaproszony do współwystawienia na stanowisku Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (PARP). Jest to z pewnością duże wyróżnienie świadczące o potencjale firmy oraz strategicznym znaczeniu sektora kosmicznego dla środowiska rządowego i biznesowego. Zespół Blue Dot Solutions (w skład którego wchodzi serwis Kosmonauta.net) prezentował swoje projekty, w tym m.in. wykonane na zlecenie Europejskiej Agencji Kosmicznej i Europejskiego Banku Inwestycyjnego badanie na początku tego roku w Jordanii.

Międzynarodowy Salon Przemysłu Obronnego to organizowana od 23 lat wystawa militarna, na której obecne są największe światowe koncerny przemysłu obronnego. MSPO to także miejsce premierowych prezentacji sprzętu wojskowego i nowoczesnych rozwiązań technicznych. W ostatnich latach MSPO bije rekordy popularności, jeżeli chodzi o liczbę odwiedzających gości, ale także obecnych na nim firm.

W tym roku w Targach Kielce oglądać będzie można śmigłowiec H225M Caracal, produkowany przez Airbus Helicopters. W trakcie MSPO będzie można zobaczyć również 6 najnowocześniejszych śmigłowców: turecki TAI-T129 ATAK, francuskie TIGER, Caracal, AIRBUS: H145M oraz dwie perełki z amerykańskiej stajni: Sikorsky UH-60 Black Hawk oraz Boeing AH-64 Apache.

Wystawa odbędzie się pomiędzy 1 a 4 września 2015. Zachęcamy do odwiedzenia stanowiska G-59, gdzie będziemy obecni 1 i 2 września.