Pięć tysięcy artykułów serwisu Kosmonauta.net!

Właśnie napisaliśmy nasz pięciotysięczny artykuł. Dziękujemy wszystkim za odwiedziny!

Pięciotysięczny artykuł powstał wczoraj i dotyczył powrotu misji Kepler do obserwacji naukowych. Autorem artykułu jest Agnieszka Rybaczyk – gratulujemy!

Co się działo na przestrzeni ostatniego tysiąca artykułów? Artykuł numer cztery tysiące napisaliśmy 7 kwietnia 2012 roku. W mniej niż rok udało się nam napisać kolejny tysiąc artykułów. W tym czasie opisywaliśmy ważne wydarzenia, takie jak:

Pięć tysięcy artykułów jest prawdopodobnie rekordową wartością wśród polskojęzycznych serwisów związanych z badaniem i wykorzystaniem przestrzeni kosmicznej. Mamy zamiar utrzymywać podobny poziom aktywności na naszej stronie w kolejnych miesiącach. W ostatnich latach obserwujemy szybki rozwój sektora kosmicznego na całym świecie – powstaje wiele różnych ciekawych projektów i inicjatyw. Co więcej, zauważalny rozwój sektora kosmicznego także następuje w naszym kraju i regionie, o których warto pisać.

Z drugiej strony, wydaje się, że prezentowane na łamach serwisu Kosmonauta.net artykuły to jedynie „czubek góry lodowej” wydarzeń z sektora kosmicznego. Jeśli zatem chciałbyś (lub chciałabyś!) dołączyć do naszego zespołu – prosimy o wiadomość na email kontakt@kosmonauta.net.