Kosmonauta.net – trzy lata działalności

Właśnie mijają trzy lata działalności naszego serwisu. Dziękujemy wszystkim za stale rosnące zainteresowanie!

Od momentu, kiedy uruchomiliśmy stronę www.kosmonauta.net, upływają właśnie trzy lata. Był to bardzo aktywny czas – ponad 3600 artykułów, wizyty na wydarzeniach krajowych i zagranicznych, wsparcie i udział w różnorodnych projektach, aż wreszcie – założenie działalności gospodarczej. W trzy lata przekształciliśmy się z małej strony do całkiem potężnego serwisu, który także poza granicami Polski jest uważany za potrzebną i ważną inicjatywę.

Czwarty rok naszej działalności to pierwszy rok pod szyldem spółki z ograniczoną odpowiedzialnością. Zakres naszych działań będzie coraz szerszy i zacznie wykraczać poza stronę serwisu Kosmonauta.net. Zamierzamy aktywnie wspierać i uczestniczyć w tworzeniu polskiego przemysłu kosmicznego, wykorzystując naszą wiedzę i doświadczenie. Mamy nadzieję, że nasza działalność będzie przydatna dla innych firm, organizacji oraz grup związanych z astronautyką oraz astronomią.

Jednocześnie warto tu dodać, że nadal poszukujemy chętnych osób do współpracy – jeśli jesteś zainteresowany dołączeniem do zespołu aktywnie monitorującego i informującego o wydarzeniach ze świata astronautyki i astronomii – zapraszamy do nas! W tej chwili serwis Kosmonauta.net jest tworzony przez około dwudziestu “stałych” i “niestałych” autorów – jednak nie zawsze udaje nam się opisać wszystkie ważniejsze wydarzenia z wyżej wymienionych działów nauki i techniki.

Dziękujemy wszystkim za odwiedzanie naszej strony, komentarze oraz maile. Często to właśnie bez Waszej pomocy wiele spraw nie zostałoby opisanych. Dziękujemy serdecznie!