Dziewięć lat Kosmonauta.net!

Mija właśnie dziewięć lat od czasu publikacji pierwszego artykułu na Kosmonauta.net.

Od początku stycznia 2009 roku zespół Kosmonauta.net dostarcza Wam informacji i analiz dotyczących sektora kosmicznego. Staramy się nie tylko informować o tym, co się dzieje przy ważnych programach najbardziej znanych agencji kosmicznych, ale także o działalności kosmicznej w Polsce. Jest to ważna kwestia, gdyż w ciągu dziewięciu ostatnich lat powstał w Polsce zalążek sektora kosmicznego – przede wszystkim dzięki wejściu do Europejskiej Agencji Kosmicznej (ESA).

Na łamach serwisu Kosmonauta.net opublikowaliśmy już prawie dziewięć tysięcy artykułów. Serwis jest odwiedzany zwykle przez ponad 50-70 tysięcy unikalnych czytelników miesięcznie. Staramy się publikować dwa – trzy artykuły dziennie, jednak na co dzień nasz zespół skupia się na działaniach poza stronami serwisu. Dzieje się tak, gdyż Kosmonauta.net jest obecnie częścią spółki sektora kosmicznego – Blue Dot Solutions. W jej ramach realizujemy własne projekty badawczo-rozwojowe, głównie w tematyce praktycznego wykorzystania danych satelitarnych.

Mamy już pewnie osiągnięcia w tej dziedzinie – niektóre z nich są całkiem unikalne jak na skalę naszego kraju. Przykładem może być akcelerator Space3ac, którego Blue Dot Solutions jest operatorem. Realizujemy także szereg własnych projektów badawczo-rozwojowych, o których szerzej poinformujemy niebawem.

Wszystkie osoby zainteresowane przemysłem kosmicznym i badaniami kosmosu, jak i stawianiem pierwszym kroków w branży kosmicznej, zapraszamy do współpracy! Od rozpoczęcia pisania artykułów na serwisie Kosmonauta.net parę osób zaczęło pracę w Blue Dot Solutions i innych spółkach sektora kosmicznego.

Napisz do nas – formularz kontaktowy: kosmonauta.net/kontakt.

(BDS, K)

1. Moje największe uznanie za Wasz wysiłek i profesjonalną pracę ! Efekt świetny !
    Wszystkiego najlepszego na przyszłość !

• ja też raz weszłem i już zostałem;). kosmos wciąga jak odkurzacz. cóż, owszem czasem chciało sie zapytać “why so serious?” gdy niektórym osobom czasem brakowało luzu i dystansu. ale w końcu nikt nie jest idealny;) nice work people.

2. Najserdeczniejsze życzenia dla całego zespołu!

PS: Dzień bez odwiedzenia Waszego serwisu – dniem straconym!