Ostatni tydzień programu Space3ac

Piątek, 26 sierpnia był ostatnim dniem pierwszej edycji programu akceleracyjnego Space3ac

Zespoły miały możliwość odwiedzić Agencję Rozwoju Przemysłu w Warszawie – jednego z partnerów programu Space3ac – i zaprezentować tam swoje pomysły. Ostatni tydzień skupiał się przede wszystkim na zajęciach z pitchingu, ponieważ to w tym momencie zespoły przygotowują się do wieńczącego program Demo Day. Z ośmiu zespołów wybranych do akceleracji, sześć dotrwało do finału programu. To te projekty będą zaprezentowane przed środowiskami inwestycyjnymi podczas Demo Day, który odbędzie się 8 września w Gdańskim Parku Naukowo-Technologicznym.

Space3ac participants also attended lessons on finance and controlling / Credits: Blue Dot Solutions

Uczestnicy Space3ac brali udział również w zajęciach z finansów i kontroli / Credits: Blue Dot Solutions

Mimo, że ostatni tydzień programu Space3ac koncentrował się głównie na pitchingu, to w ramach programu odbywały się również zajęcia z tematów, które mogą być interesujące dla zespołów w przyszłości. Reprezentacja Black Pearls VC prowadziła warsztaty z prawa inwestycyjnego, finansów oraz kontroli, zaś Philippe Cyr z Disrupt Space poprowadził zajęcia dotyczące prowadzenia biznesu kosmicznego z Chinami. Odbyły się również indywidualne spotkania z mentorami. Teraz pora na Demo Day!

Była to pierwsza edycja programu akceleracyjnego Space3ac. Partnerami programu byli: Miasto Gdańsk, Pomorska Specjalna Strefa Ekonomiczna, Black Pearls VC, Blue Dot Solutions, Interizon, Agencja Rozwoju Przemysłu, Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości, Gdański Park Naukowo-Technologiczny, Polska Agencja Kosmiczna, Creotech Instruments SA, O4, Inkubator Starter.