Race To Mars – oficjalne ogłoszenie projektu

Ogłaszamy projekt gry „Race To Mars”, którą tworzy firma INTERMARUM. Produkcję gry wspierają przedstawiciele Kosmonauta.net. Gra powinna być gotowa w pierwszym kwartale 2014 roku.

Race To Mars to turowy manager firmy z branży kosmicznej. Zostań szefem nowo powstałej firmy z branży „New Space”, której długofalowym celem będzie założenie kolonii na Marsie. Początek będzie skromny, ale rozwijaj przełomowe rozwiązania technologiczne i używaj ich do osiągnięcia orbity Ziemi i sięgnięcia dalej. Odciskając swój ślad w podboju kosmosu zostaw konkurencję daleko w tyle.

„Chcemy stworzyć grę, która osiągnie dwa cele – pomoże promować przemysł kosmiczny i usatysfakcjonuje wszystkich fanów gier ekonomicznych. Race To Mars to połączenie symulatora zarzadzania firmą kosmiczną z łatwą do nauki mechaniką gry. Zapewniam, że zarówno fani tematu, jak i okazjonalni gracze znajdą w niej sporo rozrywki” – mówi Szymon Janus, właściciel firmy INTERMARUM. Race To Mars wystartuje na serwisie KickStarter w przeciągu kilku tygodni i mamy nadzieję, że przy wsparciu fanów będziemy mogli stworzyć produkt dużo lepszy w każdym aspekcie. Przywiązujemy do detali bardzo dużą wagę, dlatego gra powstaje przy ścisłej współpracy z naukowcami z polskiej firmy Kosmonauta.net. Ponadto używamy silnika Unity, wiodącego wieloplatformowego silnika, dzięki któremu będziemy mogli dostarczyć wysokiej jakości grę.

Cechy gry

• Satelity czy stacja kosmiczna? Wybierz własną ścieżkę podboju Marsa,
  • Odkryj ponad dwieście pionierskich technologii,
  • Aktywizuj fanów i media – wywalcz większe fundusze na programy kosmiczne,
  • Rozruszaj program kosmiczny – zdobywaj kontrakty naukowe, cywilne i wojskowe.

W galerii tego artykułu prezentujemy kilka przykładowych grafik z gry Race To Mars. W najbliższych tygodniach będziemy prezentować dalsze szczegóły dotyczące tej gry.

Materiały prasowe (plik .zip)

Dowiedz się więcej

O INTERMARUM
INTERMARUM to niezależne studio gier, założone w 2010 roku w Opolu, uroczym mieście południowo-zachodniej Polski. Nasz zespół składa się z niewielkiej, ale doświadczonej grupy twórców gier, którzy połączyli siły, żeby produkować gry najlepszej jakości, bez kompromisów.

Naszym celem jest tworzenie gier, które łączą najlepsze elementy różnych gatunków, co pozwala nam wyróżnić się wśród gier głównego nurtu. Dążymy do wysokiej jakości i wyrazistej mechaniki gry, które dostarczają unikatowych wyzwań dla graczy.

Nasze produkcje opieramy na silniku Unity3D, jednym z wiodących silników multiplatformowych na świecie.

Pierwszy widok na grę Race To Mars / Credits - INTERMARUM Pierwszy widok na grę Race To Mars / Credits - INTERMARUM Pierwszy widok na grę Race To Mars / Credits - INTERMARUM