Oferta praktyki w CBK dla inżyniera elektronika

Centrum Badań Kosmicznych z siedzibą w Warszawkie poszukuje inżyniera elektronika zainteresowanego odbyciem praktyk w tym instytucie. Praktyki są częściowo związane z satelitami BRITE-PL.

INFORMACJE O FIRMIE
Nazwa Firmy: Centrum Badań Kosmicznych PAN
Informacja O Firmie: Centrum Badań Kosmicznych jako interdyscyplinarny instytut naukowy Polskiej Akademii Nauk utworzony w 1976 roku:

• prowadzi prace naukowe i techniczne oparte na eksperymentach kosmicznych w zakresie fizyki przestrzeni kosmicznej oraz fizycznych i geodynamicznych badań planet i Ziemi,
  • łączy twórczość badawczą z kreatywnością konstrukcyjną,
  • promuje zaangażowanie Polski w międzynarodowych misjach kosmicznych,
  • tworzy związki badań kosmicznych z ich praktycznymi zastosowaniami w Polsce,
  • jest inspirowane potrzebami nauki i krajowego rynku w zakresie technik kosmicznych.

Branża Firmy: Elektronika I Elektrotechnika
Dane Teleadresowe: Bartycka 18A, 00-716 Warszawa

INFORMACJE O OFERCIE

Zadania:
Osoba zatrudniona na stanowisku będzie pracować w zespole zajmującym się rozwijaniem systemów radiowych z wykorzystaniem technologii Software Defined Radio (SDR). Będzie tworzyć oprogramowanie do symulatora toru radiowego satelitów BRITE-PL w technologii SDR. Oprogramowanie to będzie przetwarzało sygnał radiowy w czasie rzeczywistym przy wykorzystaniu modułu USRP oraz komputera PC . Od idealnego kandydata oczekuje że będzie kontynuował pracę w ramach swojej pracy dyplomowej (6-12 miesięcy) pod opieką uczelni macierzystej oraz pracowników CBK PAN.

Wymagania:

• chęć do nauki i zdolność twórczego myślenia
  • umiejętność wyszukiwania informacji w Internecie
  • znajomość zagadnień związanych z projektowaniem systemów radiowych
  • komunikatywny angielski w mowie i piśmie

Dodatkowo mile widziane:

• znajomość języka MS VS C++ Express
  • znajomość środowiska GNU-Radio

Oferowane Warunki:
(Wynagrodzenie, Miejsce Pracy, Ilość Godzin W Tygodniu, Rodzaj Umowy, Dodatkowe Świadczenia, Data Rozpoczęcia Pracy)
Praktyki bezpłatne, w przypadku udanej współpracy możliwość kontynuacji na nowych zasadach. Miejsce pracy w siedzibie CBK w Warszawie.
Rozpoczęcie marzec 2013, warunki (minimalne, do doprecyzowania): czas trwania: 2 miesiące, 30h tygodniowo

Liczba Wakatów: 1
Adres Składania Aplikacji Oraz Rodzaj Wymaganych Dokumentów: Pytania i aplikacje (CV z dopiskiem “Praktyki COMM”) proszę wysyłać na adres: mstolars@cbk.waw.pl

Data Ukazania Oferty (RRRR-MM-DD):
2013-01-31
Oferta Ważna Do (RRRR-MM-DD): 2013-03-31

Redakcja serwisu Kosmonauta.net serdecznie dziękuje Panu Marcinowi Stolarskiemu z CBK PAN za przesłany tekst.